понеділок, 2 червня 2014 р.

рефлексія модуля 9

У попередніх модулях я виконувала роль учня, коли створювала приклад учнівської роботи, та роль учителя, коли розробляла оцінювання для прикладу учнівської роботи. У цій вправі я, працюючи в парах або малих групах, розповідала один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег, допомогли мені удосконалити приклад та  стратегію оцінювання. Обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; інструменти для підсумкового оцінювання; навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Внесла зміни в План вивчення теми. Критично оцінила, чого вони навчилися. Почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар