У попередніх модулях я виконувала роль
учня, коли створювала приклад
учнівської роботи, та роль учителя, коли розробляла оцінювання для прикладу учнівської
роботи. У цій вправі я,
працюючи в парах або малих групах, розповідала один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент
його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від
колег, допомогли мені удосконалити приклад та стратегію оцінювання. Обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорила, як допомогти учням стати
самоспрямованими в навчанні.
Проаналізувала шляхи
здійснення диференціації навчання учнів. Створила форму
оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; інструменти для
підсумкового оцінювання; навчальні матеріали для успішного навчання різних
учнів. Внесла зміни в План вивчення теми. Критично оцінила, чого вони навчилися. Почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар