У цьому модулі я
розпочала процес планування
вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі.
Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких мала можливість попрактикуватися в
формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання, сформулювала Основне запитання, що формують зміст проекту. Після дослідження існуючих
стратегій з формуючого оцінювання я
склала перший варіант плану
оцінювання учнів для своєї теми,
а потім створила засоби
оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінити їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними
проектів.
Обговорила з
колегами приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної
роботи із документами;
Обговорила у
парах створені Основні запитання
Обговорила разом
з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання
Створила перший
варіант плану оцінювання;
Створила засоби
оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;
Удосконалила цілі
та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів;
Створила
презентацію основних ідей навчальної теми;
У своїй роботі я використовувала програму - браузер для перегляду
Інтернет-ресурсів;
програму для роботи з текстовими документами; програму для роботи з
презентаціями.
Немає коментарів:
Дописати коментар