понеділок, 2 червня 2014 р.

рефлексія модуля 4

У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких мала можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання, сформулювала Основне запитання, що формують зміст проекту. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання я склала перший варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створила засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби   учнів та оцінити їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
Обговорила з колегами приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
Обговорила у парах створені Основні запитання
Обговорила разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання
Створила перший варіант плану оцінювання;
Створила засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;
Удосконалила цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів;
Створила презентацію основних ідей навчальної теми;
У своїй роботі я використовувала програму - браузер для перегляду Інтернет-ресурсів;

програму для роботи з текстовими документами; програму для роботи з презентаціями.

Немає коментарів:

Дописати коментар